Jeni ndarë, duhet ta besoni se ka ndodhur, fundi i botws wshtw ende larg

 A ju kujtohet se sa e sa herë, në gjendje depresioni, jeni betuar se kurrë më s'do të dashuroheni dhe as që do t'ia lejoni Duhet ta besoni se ka ndodhur dhe që nga ai çast ju mbetet obligim detyrues të merreni seriozisht dhe intensivisht me veten, se humbja e një lidhje, domosdo është fundi i botës. Nuk është, as nuk duhet të jetë, njësoj sikur të ndahesh me një objekt, të cilin e humbët aksidentalisht, dhe sigurisht e mbanit në sirtarin e gjërave të shtrenjta. Humbja e një lidhjeje, pas së cilës ju lidhin momente të paharrueshme, tek e cila ju pikënisët fillimin e ëndrrave dhe dëshirave. Ambicieve personale aty i vutë krahë për ti hedhur më pas në fluturim. Të gjitha këto janë një e shkuar. Para këmbëve tua sheh teksa përpëliten në agoni, të voglat, dëshira të mëdha. Duhet gjetur forcë të qëndrosh, të reflektosh, ashtu siç merr hov një atlet për tu nisur, ti të rinisesh.

A ju kujtohet se sa e sa herë, në gjendje depresioni, jeni betuar se kurrë më s’do të dashuroheni dhe as që do t’ia lejoni vetes më që ndonjëri nga krijesat e botës së madhërishme t’ju prishë harmoninë dhe baraspeshën e disponimit tuaj. Megjithatë, edhe pas të gjitha atyre betimeve të mëdha që i bëtë se një çmenduri e tillë s’guxon t’ju ndodh më, pas kalimit të një periudhe kohore, atëherë edhe kur është vonë, me pikëllim konstatoni se përsëri, për fat të keq, ju ndodhi e njëjta gjë.

Po që se këto lloje të dështimeve janë bërë pjesë përbërëse e jetës suaj, atëherë ju mbetet të bëheni më të kujdesshëm, të shikoni gjithnjë rrotull, sepse mund t’ju kërcënohet rreziku se mund ta humbni edhe atë pak vetëbesim të luhatshëm që ju ka ngelur.

Lini një Përgjigje

